- Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
-У Випадку неможливості досягнення згоди в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір на вирішення до суду.
- Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Телефон для звернень з питань врегулювання досудових спорів: +38 044 390-85-58.
Електронна адреса для листування та вирішення спорів Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Режим роботи: понеділок - пятниця з 08:30 до 17-30
Адреса для вирішення спорів в тому числі шляхом листувань: 04201, м. Київ, вул. Миколи Василенка, 5
Відповідальна особа за вирішення спорів - Кашперський Альберт Вікторович